Intrebari frecvente

Cum comand?

a) Prin intermediul site-ului poti comanda online;

b) Prin telefon la numarul 0771.446.176, intre orele 08:00 si 18:00 de luni pana vineri, iar sambata intre orele 08:00 - 14:00.

De ce sa ma inregistrez?

a)poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

b) poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul Relatii cu Clientii, economisind astfel timp;

Cum platesc?

a) Plata in sistem ramburs

Valoarea comenzii si taxele de transport sunt achitate la primirea coletului livrat prin Curier Rapid ( DPD Curier) sau Posta Romana.

b) Plata online prin card de debit/credit Visa sau Mastercard 

Contravaloarea comenzii poate fi platita cu orice card Visa sau Mastercard, in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul PlatiOnline. Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii. 

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea unei comenzii online pe situl www.SenzualShop prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile effectuate pe site sunt 100% confidentiale;

a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora;

b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';

c) Poti verifica direct din contul tau SenzualShop traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 Cat timp sunt rezervate produsele dupa efectuarea comenzi online?

Produsele comandate online sunt rezervate pentru 48 de ore de la primirea comenzi. Dupa expirarea celor 48 de ore, comanda este anulata automat iar produsul este repus in vanzare.

 Cum pot verifica daca pot returna produsul?

Un produs cumparat de pe situl SenzualShop se poate returna daca este in aceeasi stare in care a fost livrat:

a) Nu prezinta zgarieturi;

b) Nu prezinta deteriorari;

c) Nu are accesorii lipsa;

d) Ambalaj incomplete;

e) Nu este folosit.

 In cat timp primesc banii inapoi dupa returnarea produsului?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre SenzualShop, in contul indicat la completarea formularului 30 de zile drept de retur.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs.

Nu am primit factura, cum intru in posesia ei?

Factura fiscala este disponibila in format electronic, in contul tau. Pentru a o vizualiza si printa, autentifica-te in contul tau, acceseaza rubrica "Istoric comenzi"  si selecteaza comanda pentru care doresti factura.

Cum pot anula o comanda?

O comanda poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul 0771.446.176  sau prin e-mail la adresa contact@senzualshop.ro

Am primit coletul incomplet, gresit. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse din colet sau ca produsul nu este cel comandat, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin e-mail la adresa: reclamatii@senzualshop.ro Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Da. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare trimite e-mail la adresa:contact@senzualshop.ro cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

Daca pretul afisat este diferit fata de pretul real?

Preturile produselor sunt sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru informare.


Buna. Alege produsul dorit,
iar noi il ambalam
si il livram discret in 24h.x